Niet tevreden over de klachtafhandeling?
Natuurlijk willen wij jouw klacht zo goed mogelijk oplossen. Ben je toch niet tevreden over de klachtafhandeling? Dan zijn er verschillende mogelijkheden om je klacht opnieuw en onafhankelijk te laten beoordelen.
Waar kun je terecht?
- Klachten over Wegenwacht Service, ANWB Visa Card of ANWB Verzekeringen:
Het Financiële Klachteninstituut (KIFID) - Klachten over reizen: Geschillencommissie Reizen (ANVR)
- Producten aangekocht via internet: Geschillencommissie Thuiswinkel
of het Europees ODR Platform - Reclame-uitingen van ANWB: Reclame Code Commissie
- Klachten over de medische hulpverlening van de Alarmcentrale: Geschillencommissie EZa
Lees hier meer informatie over de klachtregeling voor patiënten.
Rechter
Je kunt een klacht ook altijd voorleggen aan de rechter. Dit geldt voor alle soorten klachten, dus ook over onze producten en diensten die hierboven niet staan vermeld. Als je een Rechtsbijstandverzekering hebt, kunnen zij je hier vaak bij helpen.