Lidmaatschap wijzigen
Wil jij je ANWB-lidmaatschap wijzigen? Misschien een Wegenwacht Service bij je lidmaatschap afsluiten? Of een adreswijziging doorvoeren? Doe dit eenvoudig en direct online in Mijn ANWB met je ANWB-inlogaccount.
Wil jij je ANWB-lidmaatschap wijzigen? Misschien een Wegenwacht Service bij je lidmaatschap afsluiten? Of een adreswijziging doorvoeren? Doe dit eenvoudig en direct online in Mijn ANWB met je ANWB-inlogaccount.
Ben je onlangs verhuisd of ga je binnenkort verhuizen? Geef dan online jouw adreswijziging aan ons door. Via Mijn ANWB regel je dit eenvoudig. Ook krijg je hier meteen inzicht in jouw huidige service of lidmaatschap.
Zorg er altijd voor dat je juiste rekeningnummer bekend is bij de ANWB. Wil je deze aanpassen, geef dan hier je wijzigingen door.
Maak jij jaarlijks het bedrag voor je ANWB-lidmaatschap zelf over en wil je dit gemakkelijker regelen? Vraag dan automatische incasso aan via Mijn ANWB en je jaarlijkse lidmaatschapsgeld wordt automatisch van je rekening afgeschreven.
Het is belangrijk dat je juiste e-mailadres bij de ANWB is geregistreerd, zodat je altijd op de hoogte blijft van de laatste wijzigingen en nieuws. In Mijn ANWB kun je dit gemakkelijk aanpassen.
Wil je je naam wijzigen, omdat deze niet correct geschreven is? Dan kun je dit contactformulier in Mijn ANWB gebruiken.
Wil je je persoonsgegevens wijzigen, omdat je het lidmaatschap van je partner over wil nemen, dan vragen we je telefonisch contact met ons op te nemen via telefoonnummer 088 - 269 22 22 (ma-vrij 8.30-18.00 uur, za 10:00-16:00 uur).
Heb je nog geen ANWB-inlogaccount? Dit kun je eenvoudig in enkele stappen aanmaken. Houd je lid-/relatienummer bij de hand. Deze vind je onder meer op je (digitale) ledenpas.
Na de eerste contractperiode kun je je ANWB-lidmaatschap dagelijks opzeggen met 1 maand opzegtermijn. Hoe je dat doet, lees je op lidmaatschap opzeggen. Heb je een Wegenwacht Service-pakket? Ga dan naar Wegenwacht Service opzeggen.