Naar de inhoudLogo van de ANWBANWB Homepage

Stoppen van een lopende parkeeractie

We proberen de het parkeren met de ANWB Onderweg app zo betrouwbaar mogelijk te maken. Toch kan het voorkomen dat de app opeens niet meer werkt. Het blijft techniek. Het starten en stoppen van parkeeracties kan gelukkig op heel veel verschillende manieren, waarvan de app er maar één is. Wat moet je doen als het niet lukt om een parkeeractie te stoppen?

1. App opnieuw opstarten

Sluit de app helemaal af en open de app opnieuw. Probeer de parkeeractie nogmaals te stoppen.

2. Bel met de parkeercomputer

Niet geholpen met stap 1? Je kunt ook altijd bellen met de parkeercomputer. Die is 24 uur per dag bereikbaar is 088-2742536. Op basis van het 06-nummer dat je bij je registratie ooit hebt opgegeven, word je door de computer automatisch herkend. In het menu kan je kiezen om een parkeeractie te stoppen. Als dit gelukt is, wordt het bevestigd door de computer.

3. Mijn ANWB Parkeren

Nog niet gelukt om de parkeertransactie te stoppen? Je kunt ook via Mijn ANWB Parkeren je parkeeractie stoppen:

  • Log in met je gegevens bij Mijn ANWB Parkeren
  • Klik rechtsboven op je naam en vervolgens op 'Mijn parkeeracties'
  • Klik op 'Stop' en vervolgens op 'Bevestig stop'
  • Bij succesvol stoppen zie je de melding: 'Einde parkeeractie'
  • Het overzicht met lopende parkeeracties is leeg

4. Storingsformulier

Is het met bovenstaande mogelijkheden toch niet gelukt om de parkeeractie te stoppen? Vul dan het storingsformulier in. Yellowbrick zal dit formulier controleren en verwerken.

Meer hulp nodig?

Op onze website staan meer antwoorden op veelgestelde vragen. 
Lukt het nog steeds niet om in te loggen of heb je een andere vraag? 
Neem dan contact op met de Customer Service van Yellowbrick.