Veelgestelde vragen Mijn ANWB voor de Zaak
Gegevens inzien en wijzigen Wegenwacht Services
Elk ANWB voor de Zaak lid heeft toegang tot een persoonlijk omgeving op 'Mijn ANWB voor de Zaak'. Je kunt inloggen met je lidmaatschapsnummer en wachtwoord dat je middels een brief of e-mail hebt ontvangen.
Als je je wachtwoord kwijt bent, kun je een nieuw wachtwoord aanvragen via de optie “wachtwoord vergeten” op het inlogscherm. Gebruik hier het e-mailadres dat bij ons bekend is.
Log in op Mijn ANWB voor de Zaak en ga in de menubalk naar het blauwe poppetje. Er klapt een menu uit met o.a. de keuze om je wachtwoord te wijzigen.
Elk ANWB voor de Zaak lid heeft toegang tot een persoonlijk omgeving op 'Mijn ANWB voor de Zaak'. Je kunt inloggen met je lidmaatschapsnummer en wachtwoord dat je middels een brief of e-mail heeft ontvangen.
Als je je wachtwoord kwijt bent, kun je een nieuw wachtwoord aanvragen via de optie “wachtwoord vergeten” op het inlogscherm. Gebruik hier het e-mailadres dat bij ons bekend is.
Je dient zelf een kenteken af te melden via Mijn ANWB voor de Zaak. Bij afmelding binnen het jaar krijg je geen restitutie.
Log in op Mijn ANWB voor de Zaak en ga via de menubalk naar het tabblad “Voertuigen” of kies bij het menu bij “direct regelen” de optie “nieuw voertuig toevoegen”.
Log in op Mijn ANWB voor de Zaak en ga via de menubalk naar het tabblad “Voertuigen”. Zoek je het kenteken op dat je wilt wijzigen. Kies voor “Dekking overzetten” en voer het nieuwe kenteken op en bijbehorende voertuigsoort. Vergeet niet te bevestigen.
Log in op Mijn ANWB voor de Zaak en ga via de menubalk naar het tabblad “Mijn gegevens”. Kies in het menu voor “gegevens en voorkeuren”. Op deze pagina kun je via het blok “Bedrijfsinformatie” diverse wijzigingen doorgeven zoals adres, telefoon of emailadres.
Wil je je bedrijfsnaam, KvK nummer of rekeningnummer wijzigen, gebruik dan ons contactformulier en vermeld bij je verzoek je lidmaatschapsnummer.
Log in op Mijn ANWB voor de Zaak en ga via de menubalk naar het tabblad “Voertuigen”. Hier zie je per aangemeld voertuig het verzekerde pakket. Je kunt ook zoeken naar een specifiek kenteken in de zoekbalk het kenteken in te voeren.
Log in op Mijn ANWB voor de Zaak en ga via de menubalk naar het tabblad “Voertuigen”. Hier zie je per aangemeld voertuig het verzekerde pakket. Je kunt ook zoeken naar een specifiek kenteken door rechtsboven in de zoekbalk het kenteken in te voeren. Wijzig eenvoudig je pakket.
Log in op Mijn ANWB voor de Zaak en ga via de menubalk naar het tabblad “Pechhistorie”. Hier zie je een overzicht van de pechgevallen die je in Nederland heeft gehad. Je kunt ook zoeken naar een specifiek kenteken door rechtsboven in de zoekbalk het kenteken in te voeren.
Log in op Mijn ANWB voor de Zaak en ga via de menubalk naar “Mijn gegevens”. Kies in het menu voor “gegevens en voorkeuren”. Op deze pagina kun je via het blok “Financieel” de financiële gegevens inzien.
Als je je financiële gegevens wilt wijzigen, gebruik dan ons contactformulier en vermeld bij je verzoek je lidmaatschapsnummer.
Log in op Mijn ANWB voor de Zaak en ga via de menubalk naar “Mijn gegevens”. Kies in het menu voor “gegevens en voorkeuren”. Op deze pagina vind je via het blok “Lidmaatschap” het overzicht van de lidmaatschapsgegevens.
Op dit moment ontvang je de factuur van je Wegenwacht Services nog per post. Binnenkort zul je deze per e-mail ontvangen en kunnen inzien in Mijn ANWB voor de Zaak.
Het lidmaatschap dient bij voorkeur telefonisch te worden opgezegd bij Customer Services via +31(0)88 269 7373 (ma - vr 09.00 – 17.00 uur). Mocht je nog vragen hebben, dan kun je die ook stellen via Whatsapp: antwoord binnen 1 uur (binnen openingstijden).
Ja, je kunt beide lidmaatschappen behouden. Als je recht wil blijven houden op de persoonsgebonden producten en diensten van de ANWB, zoals bijvoorbeeld de ANWB Visa Card of kortingen in de winkel, is het noodzakelijk om het persoonlijke lidmaatschap te behouden.
Mocht je je persoonlijke lidmaatschap willen beëindigen, dan bestaat de mogelijkheid om ook je privéauto bij ANWB voor de Zaak onder te brengen. Wil je je persoonlijke lidmaatschap beëindigen bij het aangaan van een lidmaatschap ANWB voor de Zaak, neem dan contact op met Customer Services via +31(0)88 269 7373 (ma - vr: 09.00 - 17.00 uur). Mocht je nog vragen hebben dan kun je ook contact opnemen via Whatsapp: antwoord binnen 1 uur (binnen openingstijden).
Ja, het lidmaatschap van ANWB voor de Zaak en de Wegenwacht Services worden jaarlijks automatisch met 1 jaar verlengd. Je lidmaatschap is na 1 jaar dagelijks opzegbaar met een opzegtermijn van 4 weken. Twee kantoordagen na inschrijving kun je gebruik maken van de pechhulp.
Ja, als je lid bent van ANWB voor de Zaak en een Europa standaard of Europa compleet hebt afgesloten, heb je ook in het buitenland (Europa) recht op pechhulpverlening. Onze buitenlandse zusterclubs bieden je soortgelijke hulp als de Wegenwacht dat in Nederland doet.
Ja, iedere bestuurder heeft recht op pechhulpverlening als het voertuig waar hij in rijdt is aangemeld bij onze ANWB voor de Zaak Wegenwacht Services. Wegenwacht Services van ANWB voor de Zaak worden geregistreerd op kenteken, niet op naam.
Zeer waarschijnlijk zijn er verkeerde kentekens geregistreerd. Wij verzoeken je om contact op te nemen met Customer Services via 088-269 73 73 (ma-vr 09:00 – 17:00).
Op dit moment is het exporteren van uw voertuigen overzicht nog niet mogelijk. Deze functie wordt binnenkort verwacht.
Voor het uitvoeren van onze diensten, zoals bijvoorbeeld pechhulpverlening ontkomen wij er niet aan dat wij persoonsgegevens vast moeten leggen. Je kunt erop vertrouwen dat wij hier zeer zorgvuldig mee omgaan. Wil je meer weten over de omgang van de ANWB met jouw persoonsgegevens dan kun je het privacy-statement lezen.
Je kunt jouw gegevens inzien Mijn ANWB voor de Zaak. Verzoeken hierover kun je via ons contactformulier indienen. Kies de optie “overige vragen” en geef in de toelichting aan welke gegevens je nodig hebt. Voor verstrekking van gegevens zullen we je vragen om je identiteitsbewijs
Ik kan niet inloggen
Je zit waarschijnlijk in de particuliere omgeving ‘Mijn ANWB’. Als zakelijke klant heb je een eigen zakelijke omgeving ‘Mijn ANWB voor de Zaak’.
Houdt rekening met de eisen die aan het wachtwoord worden gesteld vanwege beveiligingsredenen. Deze eisen zie je onder de balk waar het wachtwoord ingevoerd kan worden.
Per brief of e-mail heb je inloggegevens ontvangen. Heb je de brief niet bij de hand? Klik dan op “wachtwoord vergeten”. Je ontvangt binnen enkele minuten een nieuw wachtwoord per e-mail op het e-mailadres dat bij ons bekend is.
Deel deze pagina