Inloggen Mijn ANWB voor de Zaak
Zelf alles regelen op ‘Mijn ANWB voor de Zaak'
Op 'Mijn ANWB voor de Zaak’ kunt u online eenvoudig uw Wegenwacht services beheren, muteren en informatie vinden over uw lidmaatschap.
Hoe werkt Mijn ANWB voor de Zaak?
- Ga naar www.anwb.nl/mijnanwbvoordezaak
- Log in met uw lidmaatschapsnummer en wachtwoord. U heeft per brief of e-mail uw inloggegevens ontvangen.
- Controleer uw e-mailadres. Bent u uw wachtwoord vergeten dan sturen wij een nieuw wachtwoord op het door u aangegeven e-mailadres.
Log in op Mijn ANWB voor de Zaak en ga via de menubalk gaat u naar het tabblad “Bedrijfsinformatie”. Vervolgens klikt u op het blok “Bedrijfsinformatie”. Hier kunt u de benodigde wijzigingen opvoeren. Om te bevestigen klik op “Opslaan”.
Log in op Mijn ANWB voor de Zaak. Op het tabblad “Voertuigen” zoekt u het kenteken op waar u wijzigingen voor wil doorgeven. Vervolgens klikt u op “Dekking wijzigen”. Hier kunt u reeds actieve modules verwijderen door het vinkje weg te klikken. Om modules toe te voegen kunt u een vinkje zetten bij “toevoegen”. Om te bevestigen klik op “Dekking wijzigen”.
Log in op Mijn ANWB voor de Zaak. Op het tabblad “Voertuigen” zoekt u het kenteken op dat u wil wijzigen. Vervolgens klikt u op “Dekking overzetten”. Voer het kenteken op en selecteer de voertuigsoort. Om te bevestigen klik op “Dekking overzetten”.
Log in op Mijn ANWB voor de Zaak. Via de menubalk gaat u naar het tabblad “Voertuigen”. Vervolgens klikt u op de blauwe knop “Voertuigen toevoegen”. Vervolgens kunt u het kenteken opvoeren, de voertuigsoort selecteren en de gewenste modules aanvinken. Als het juiste pakket is gekozen klikt u onderaan de pagina op de oranje knop “Voertuig toevoegen”.
Waarom worden mijn inloggegevens niet geaccepteerd?
U zit waarschijnlijk in de particuliere omgeving ‘Mijn ANWB’. Als zakelijke klant heeft u een eigen zakelijke omgeving ‘Mijn ANWB voor de Zaak’. U kunt inloggen via: www.anwb.nl/mijnanwbvoordezaak.
Wat is mijn huidige wachtwoord?
U heeft per brief uw inloggegevens ontvangen. Heeft u uw brief niet bij de hand? Klik dan op “wachtwoord vergeten”. U ontvangt binnen enkele minuten een nieuw wachtwoord per email.
Waarom krijg ik geen mail als ik de ‘wachtwoord vergeten’ procedure heb gevolgd?
Zeer waarschijnlijk hebben wij niet uw juiste e-mailadres. Wij verzoeken u om contact op te nemen met Customer Services via 088-269 73 73 (ma-vr 09:00 – 17:00).
Deel deze pagina