Wij zijn telefonisch bereikbaar van ma t/m vr tussen 8.30 – 18.00 uur. Op onze Service & Contact pagina vind je alle contact gegevens voor verzekeren.
Tip: Heb jij alle gevraagde documenten aan je melding toegevoegd? Zo ben je het minst afhankelijk van onze reactietermijnen en kunnen wij jouw schade zo snel mogelijk afhandelen. Maak je schademelding eenvoudig compleet via Mijn ANWB.
Normaal reageren wij binnen vijf werkdagen. Het kan zijn dat het toch wat langer duurt, bijvoorbeeld na een storm. Hierboven zie je, voor jou verzekering, hoe lang het op dit moment duurt voordat je iets van ons hoort.
Op dit moment kan je de actuele status van een schade melding voor een reis- en fietsverzekering bekijken via Mijn ANWB. Wij werken er hard aan om ook de status van alle andere verzekeringen te tonen.
Vragen over de status van jouw schademelding via de telefoon of e-mail leiden tot extra vertraging op de afhandeling.
Zodra je van ons hoort dat de schade vergoed wordt, maken wij binnen vijf werkdagen het bedrag aan je over.
Dat heeft met verschillende dingen te maken. Door een storm, natuurrampen of problemen bij een luchtvaartmaatschappij kan het ineens ontzettend druk worden. Dat zorgt ervoor dat het langer duurt voordat je iets van ons hoort.
Daarnaast is het ook voor ons lastig om nieuwe collega's te vinden, waardoor we sneller achterlopen op onze reactietermijnen.
Deel deze pagina