Op deze pagina vind je het antwoord op de top 5 meestgestelde vragen. Voor een volledig overzicht van alle veelgestelde vragen, klik je hier.
Zodra je de orderbevestiging per mail hebt ontvangen, komt je bestelling bij ons binnen. Zodra we jouw bestelling hebben ingepakt, krijg je van ons een mail met de Track & Trace code. Met deze code kun je jouw zending gemakkelijk online volgen. Er kunnen enkele dagen overheen gaan voordat het verzendbericht van ons ontvangt, dan staat je pakketje nog in ons magazijn om zo snel mogelijk verstuurd te worden.
Bij het retourneren van je artikel krijg je een Track en Trace code, met deze code kun je controleren of je pakketje al bij ons binnen is gekomen. Zodra je retourpakket bij ons binnen is, hebben wij 14 dagen nodig om de retour te controleren en het geld terug te storten.
Dat kan! Je kan bij elke ANWB winkel je bestelling retourneren. Neem je artikelen + factuur mee en in de winkel helpen ze je verder.
Jazeker, we zijn op werkdagen bereikbaar van 8:30 tot 18:00. Je kunt contact met ons opnemen via Facebook Messenger of via Whatsapp. Voor Whatsapp bel je eerst naar 088 269 22 22, vervolgens toets je een 4 en dan een 1. Je ontvangt dan gelijk een SMS bericht met daarin een link om gebruik te maken van Whatsapp. Je kunt nu chatten met het officiële bedrijfsaccount van ANWB Retail. Ouderwets bellen mag natuurlijk ook op 088 269 5445 (lokaal tarief).
Dit moeten we per bestelling controleren, maar dat willen we graag voor je uitzoeken. Stuur ons een bericht via het contactformulier, kies voor een vraag voor de winkels & webwinkel met als onderwerp factuur/betaling/restitutie. Vermeld in je bericht je ordernummer en het artikel met het prijsverschil. Dan pakken we je verzoek op!
Mocht je tussen deze antwoorden nog steeds niet vinden wat je zoekt, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder!