Naar de inhoudLogo van de ANWBANWB Homepage
Actief sinds 2025

Emounting

Emounting is verkoper bij anwb.nl. Je bestelt bij deze verkoper een artikel zoals je gewend bent via je vertrouwde account en betaalt aan anwb.nl. Emounting verstuurt het artikel en regelt de service volgens de voorwaarden op deze pagina.
Emounting

Over de verkoper

 

Emounting

Bij EMOUNTING.nl vind je een uitgebreid assortiment bevestigingsoplossingen voor al je favoriete elektronica, waaronder tablets, smartphones, camera's, navigatiesystemen en nog veel meer. Onze website is overzichtelijk ingedeeld op basis van drie essentiële vragen:

1. Wat wil je bevestigen? Of het nu gaat om een tablet (iPad), netbook, laptop of smartphone.

2. Waaraan en waarin? Of het nu gaat om bevestiging in een auto, vrachtwagen, motor, fiets, boot, rolstoel, sportvliegtuig, enzovoort.

3. Hoe wil je bevestigen? Met schroeven, zuignappen, bekerhouders, stangmontage, stoelmontage, enzovoort.

Wij bieden bevestigingsoplossingen van topmerken zoals RAM Mounts, Brodit, Havis, Rokform, Quad Lock, iBolt/Arkon en Lampa. Vaak zijn deze merken compatibel met het RAM Mounts systeem. Ons selectiecriterium is altijd de compatibiliteit van alle componenten.

Wat wij bieden

Gratis verzending
Gratis retourneren
30 dagen bedenktijd

Bedrijfsinformatie

Vestigingsadres
Landauer 33, 3897 AB, Zeewolde
Land
NLD
E-mailadres
info@emounting.nl
Telefoonnummer
036-2020910
Handelsnaam
Krijnen eSolutions BV
KVK-nummer
66210402
Btw-nummer
856444005

Service

Heb je vragen over je bestelling bij deze partner?

Raadpleeg je bestelling binnen Mijn ANWB (alleen voor leden) of stuur de partner direct een bericht over je bestelling. Je vindt de contactgegevens van de desbetreffende externe verkooppartner op deze pagina, of in correspondentie (e-mails) die je hebt ontvangen. Voor alle andere vragen kun je terecht bij de service- en contactpagina.

Voorwaarden

 
Wat doet de partner, wat doet ANWB?

Onze partner Emounting is een professionele verkoper die via anwb.nl verkoopt. Maar wat betekent dit precies?

De belangrijkste verantwoordelijkheden van onze partner:
  • zet het artikel te koop op anwb.nl
  • zorgt dat de productinformatie klopt
  • regelt de verpakking, mogelijke pakbon, levering en track & trace
  • mailt de factuur op aanvraag
  • ontvangt en beoordeelt retouren
  • zorgt voor de wettelijke garantie (bijv. reparatie of vervanging als het artikel niet goed is) en/of extra garantie

De partner kan dit ook laten doen door anwb.nl of andere bedrijven. De partner blijft wel altijd zelf verantwoordelijk.

De belangrijkste verantwoordelijkheden van ANWB
  • zorgt dat jij via anwb.nl kunt bestellen, betalen en retourneren zoals je bij ons gewend bent
  • betaalt goedgekeurde retouren terug
  • Lees ook onze algemene voorwaarden over kopen bij andere verkopers.

Retourbeleid

 

Retourbeleid

RETOURNEREN
Als je niet tevreden bent over het ontvangen product kan je het, mits ongebruikt en in originele staat en, indien mogelijk, in originele verpakking binnen 30 dagen na ontvangst retourneren.

Gratis retourneren in Nederland
Stuur het pakket samen met de kopie factuur of pakbon naar ons gratis antwoordnummer:

Emounting Retouren
Antwoordnummer 3024
3860 VZ Zeewolde

Retourzendingen zonder identificatie van ordernummer (op pakbon of factuur ) kunnen we helaas niet in behandeling nemen.

Je kunt zonder kosten je retouren versturen mits je gebruik maakt van het antwoordnummer.
Pakketten die niet door de brievenbus gaan moeten op het postkantoor aangeboden worden. Zij voorzien jouw pakket van een label met tracking. Je ontvangt dan tevens een bewijs van verzending.

BELANGRIJK OM TE WETEN:

- Producten van ons kunnen niet worden geretourneerd naar de ANWB (ook niet in één van de winkels).

- Producten kun je met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking terugsturen. Als je het product te veel hebt gebruikt om te beoordelen, dan kunnen wij daar een waardevermindering voor in rekening brengen. Dat bedrag wordt in mindering gebracht op het bedrag dat je nog terugkrijgt.

- Als een product beschadigd of defect is, verzoeken wij je om ons hiervan direct op de hoogte te brengen, zodat wij met jou een oplossing kunnen zoeken.

- Vraag en bewaar altijd het verzendbewijs voor het geval het pakket per ongeluk vermist raakt.