Gratis verzending en retourneren
30 dagen heroverweging na ontvangst van bestelling
Actief sinds 2024
IVOL
IVOL is verkoper bij anwb.nl. Je bestelt bij deze verkoper een artikel zoals je gewend bent via je vertrouwde account en betaalt aan anwb.nl. IVOL verstuurt het artikel en regelt de service volgens de voorwaarden op deze pagina.Over de verkoper
IVOL
Wat wij bieden
Bedrijfsinformatie
- Handelsnaam
- Van den Brink's High Tech Parts B.V.
- Vestigingsadres
- Habraken 2327, 5507TK, Veldhoven
- Land
- NLD
- Telefoonnummer
- 040 7441276
- E-mailadres
- marketplaces@ivol.nl
- KVK-nummer
- 17097673
- Btw-nummer
- 805841131B01
Service
Heb je vragen over je bestelling bij deze partner?
Raadpleeg je bestelling binnen Mijn ANWB (alleen voor leden) of stuur de partner direct een bericht over je bestelling. Je vindt de contactgegevens van de desbetreffende externe verkooppartner op deze pagina, of in correspondentie (e-mails) die je hebt ontvangen. Voor alle andere vragen kun je terecht bij de service- en contactpagina.
Voorwaarden
Wat doet de partner, wat doet ANWB?
Onze partner IVOL is een professionele verkoper die via anwb.nl verkoopt. Maar wat betekent dit precies?
De belangrijkste verantwoordelijkheden van onze partner:- zet het artikel te koop op anwb.nl
- zorgt dat de productinformatie klopt
- regelt de verpakking, mogelijke pakbon, levering en track & trace
- mailt de factuur op aanvraag
- ontvangt en beoordeelt retouren
- zorgt voor de wettelijke garantie (bijv. reparatie of vervanging als het artikel niet goed is) en/of extra garantie
De partner kan dit ook laten doen door anwb.nl of andere bedrijven. De partner blijft wel altijd zelf verantwoordelijk.
De belangrijkste verantwoordelijkheden van ANWB- zorgt dat jij via anwb.nl kunt bestellen, betalen en retourneren zoals je bij ons gewend bent
- betaalt goedgekeurde retouren terug
- Lees ook onze algemene voorwaarden over kopen bij andere verkopers.
Retourbeleid
Retourbeleid
Ben je niet tevreden met het bestelde artikel? Heb je het verkeerde artikel besteld? Of wil je om een andere reden toch van de koop afzien? Dan kun je de producten ruilen of retourneren binnen 30 dagen vanaf de dag waarop je deze hebt ontvangen.
Wil je jouw bestelling retourneren? Volg dan de volgende stappen:
1. Neem contact op met de klantenservice van IVOL via marketplaces@ivol.nl
2. Vermeld in je e-mail je ordernummer en postcode
3. Je ontvangt een prepaid retourlabel met instructies
4. Je hebt vervolgens 14 dagen om het artikel retour te sturen
5. Uiterlijk 14 dagen nadat IVOL het retour gestuurde pakket heeft ontvangen, staat je geld terug op je rekening
• Om voor een volledige vergoeding in aanmerking te komen dienen producten compleet, onbeschadigd en in de originele verpakking te zitten. Bekijk het product gerust zoals je in een winkel zou doen.
• Producten welke lichte gebruikersschade hebben of niet meer compleet zijn, mag je binnen de gestelde termijn van 30 dagen retourneren. Wij vergoeden slechts een gedeelte van het aankoopbedrag. Het te crediteren bedrag wordt per individueel geval bepaald.
• Producten die onherstelbare schade hebben kunnen wij niet opnieuw verkopen. Je ontvangt geen of geen volledige vergoeding. De exacte vergoeding wordt per individueel geval bekeken.
• Mocht het product met een beschadiging aankomen. Laat ons dit zo snel mogelijk weten. Dit kan via een bericht en het daarbij toevoegen van foto's om het te verduidelijken.
• Verpak de retourzending zorgvuldig. Let er op dat je de retourzending goed verpakt en maak indien nodig gebruik van papier of plastic om afzonderlijke onderdelen te beschermen. Daarmee voorkom je dat het product beschadigingen oploopt tijdens het transport.
• Bewaar het verzendbewijs goed. Wanneer je een bestelling retour stuurt, let er dan op dat je een verzendbewijs met trackingnummer ontvangt bij het pakketpunt. Met het trackingnummer kun je controleren of het pakket bij ons is afgeleverd. Tevens dient dit bewijs ter garantie, mocht het pakket onverhoopt kwijt raken. Bewaar het verzendbewijs goed totdat de retourzending volledig is afgehandeld.
Wil je jouw bestelling retourneren? Volg dan de volgende stappen:
1. Neem contact op met de klantenservice van IVOL via marketplaces@ivol.nl
2. Vermeld in je e-mail je ordernummer en postcode
3. Je ontvangt een prepaid retourlabel met instructies
4. Je hebt vervolgens 14 dagen om het artikel retour te sturen
5. Uiterlijk 14 dagen nadat IVOL het retour gestuurde pakket heeft ontvangen, staat je geld terug op je rekening
• Om voor een volledige vergoeding in aanmerking te komen dienen producten compleet, onbeschadigd en in de originele verpakking te zitten. Bekijk het product gerust zoals je in een winkel zou doen.
• Producten welke lichte gebruikersschade hebben of niet meer compleet zijn, mag je binnen de gestelde termijn van 30 dagen retourneren. Wij vergoeden slechts een gedeelte van het aankoopbedrag. Het te crediteren bedrag wordt per individueel geval bepaald.
• Producten die onherstelbare schade hebben kunnen wij niet opnieuw verkopen. Je ontvangt geen of geen volledige vergoeding. De exacte vergoeding wordt per individueel geval bekeken.
• Mocht het product met een beschadiging aankomen. Laat ons dit zo snel mogelijk weten. Dit kan via een bericht en het daarbij toevoegen van foto's om het te verduidelijken.
• Verpak de retourzending zorgvuldig. Let er op dat je de retourzending goed verpakt en maak indien nodig gebruik van papier of plastic om afzonderlijke onderdelen te beschermen. Daarmee voorkom je dat het product beschadigingen oploopt tijdens het transport.
• Bewaar het verzendbewijs goed. Wanneer je een bestelling retour stuurt, let er dan op dat je een verzendbewijs met trackingnummer ontvangt bij het pakketpunt. Met het trackingnummer kun je controleren of het pakket bij ons is afgeleverd. Tevens dient dit bewijs ter garantie, mocht het pakket onverhoopt kwijt raken. Bewaar het verzendbewijs goed totdat de retourzending volledig is afgehandeld.