Naar de inhoudLogo van de ANWBANWB Homepage
Actief sinds 2024

OPTO

OPTO is verkoper bij anwb.nl. Je bestelt bij deze verkoper een artikel zoals je gewend bent via je vertrouwde account en betaalt aan anwb.nl. OPTO verstuurt het artikel en regelt de service volgens de voorwaarden op deze pagina.
OPTO

Over de verkoper

 

OPTO

Binnen het assortiment van OPTO vind je een tal aan de meest prikkelende nieuwe producten die momenteel op de markt zijn. Alle producten leveren we direct uit onze eigen voorraad. Voor 22.00 uur besteld is in basis de volgende werkdag geleverd. Alle producten zijn gecontroleerd volgens de hoogste Europese standaard eisen. Enkel materialen van de allerbeste kwaliteit worden gebruikt voor het maken van de producten die jouw leven een stuk gezonder, makkelijker en natuurlijk ook smakelijker maken. OPTO is voor Nederland en België de exclusieve verkoper van bijna alle merken die je in ons assortiment tegenkomt. Wat dacht je bijvoorbeeld van BREND, Nexxt, QLT en HomeTech? Deze merken zijn enkel via OPTO verkrijgbaar. Dankzij onze rijkelijke kennis en ervaring én de duurzame relaties die wij met veel partners hebben opgebouwd, weten wij in te spelen op de behoeften van de consument met een innovatieve benadering en de beste oplossingen. Laat je verrassen door onze producten en maak geheel vrijblijvend een keuze.

Wat wij bieden

Gratis verzending
Gratis retourneren
30 dagen bedenktijd

Bedrijfsinformatie

Vestigingsadres
Grote Oheweg 3, 6081 PT, Haelen
Land
NLD
E-mailadres
marketplace@optimerce.nl
Telefoonnummer
0031888009844
Handelsnaam
Optimerce BV
KVK-nummer
69795614
Btw-nummer
858015213

Service

Heb je vragen over je bestelling bij deze partner?

Raadpleeg je bestelling binnen Mijn ANWB (alleen voor leden) of stuur de partner direct een bericht over je bestelling. Je vindt de contactgegevens van de desbetreffende externe verkooppartner op deze pagina, of in correspondentie (e-mails) die je hebt ontvangen. Voor alle andere vragen kun je terecht bij de service- en contactpagina.

Voorwaarden

 
Wat doet de partner, wat doet ANWB?

Onze partner OPTO is een professionele verkoper die via anwb.nl verkoopt. Maar wat betekent dit precies?

De belangrijkste verantwoordelijkheden van onze partner:
  • zet het artikel te koop op anwb.nl
  • zorgt dat de productinformatie klopt
  • regelt de verpakking, mogelijke pakbon, levering en track & trace
  • mailt de factuur op aanvraag
  • ontvangt en beoordeelt retouren
  • zorgt voor de wettelijke garantie (bijv. reparatie of vervanging als het artikel niet goed is) en/of extra garantie

De partner kan dit ook laten doen door anwb.nl of andere bedrijven. De partner blijft wel altijd zelf verantwoordelijk.

De belangrijkste verantwoordelijkheden van ANWB
  • zorgt dat jij via anwb.nl kunt bestellen, betalen en retourneren zoals je bij ons gewend bent
  • betaalt goedgekeurde retouren terug
  • Lees ook onze algemene voorwaarden over kopen bij andere verkopers.

Retourbeleid

 

Retourbeleid

Als consument heb je het recht je bestelling te retourneren wanneer deze niet naar wens is. We hopen natuurlijk dat je goed hebt nagedacht voordat je de bestelling plaatst. Heb je het product echt nodig en heb je de productinformatie goed gelezen voorafgaand? Dit om eventuele verrassingen bij levering te voorkomen.


Rechten


Je mag je bestelling zonder opgaaf van reden retour sturen in de originele productverpakking, binnen de wettelijke zichttermijn van de ANWB webwinkel (30 dagen). Producten mogen getest worden op functionaliteit, maar niet zichtbaar gebruikt worden teruggestuurd. Alleen als een product in ongebruikte staat verkeert, ontvang je 100% van het aankoopbedrag terug. Indien een product zichtbaar gebruikt is, niet in de originele verpakking zit, beschadigd is of incompleet wordt geretourneerd, dan ontvang je slechts een deel van het aankoopbedrag terug of heb je in sommige gevallen geen recht op geld terug. Wordt een product buiten de gestelde zichttermijn geretourneerd? Ook dan kan het zijn dat je geen recht hebt op een volledige teruggave van het aankoopbedrag. Buiten de wettelijke zichttermijn dient een retour eerst aangemeld te worden ter beoordeling.


Mocht het artikel bij ontvangst beschadigd zijn, dan verzoeken wij je vriendelijk dit zo snel mogelijk na ontvangst van het product bij onze klantenservice te melden. Doe dit ook vóórdat je het product naar ons terugstuurt. Alleen in dat geval kunnen wij na beoordeling bepalen of wij je retour in behandeling nemen volgens het garantiebeleid. 


Twijfel je of jouw bestelling geretourneerd kan of mag worden? Neem in dat geval contact met ons op via optimerce@yourhelpdesk.eu.


Hoe retourneer ik mijn bestelling?


Na ontvangst van je bestelde product, gaan de 30 dagen bedenktijd in. Wil je binnen deze termijn je bestelling retourneren? Neem dan eerst contact op met onze klantenservice via optimerce@yourhelpdesk.eu voor het aanmelden van je retour. Je ontvangt van ons een retourlabel. Print het label uit, pak vervolgens je bestelling weer netjes in, plak het retourlabel erop en breng het pakket naar een pakketpunt. Bewaar het verzendbewijsje goed totdat wij hebben bevestigd dat jouw retour in goede orde is ontvangen en verwerkt. 


Wat als het product niet (volledig) aan de retourvoorwaarden voldoet?


Een product komt niet (volledig) voor retournering in aanmerking als het incompleet is, (pakket) onnodig beschadigd is, incompleet is of als het product langer is gebruikt dan nodig om te beoordelen (bekijken of proberen).


Zo kun je een friteuse veilig van alle kanten bekijken, maar zal je er niet in kunnen frituren als je hem nog wilt terugsturen.


Omdat er voor elk product andere situaties gelden waarin het wel of niet voldoet aan de retourvoorwaarden, vragen wij je te melden als iets niet (volledig) aan de retourvoorwaarden voldoet. Dit kan door te mailen naar optimerce@yourhelpdesk.eu. Wij kijken dan samen met je naar een passende afhandeling.


Garantie


Op alle producten, die bij OPTO zijn gekocht, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat je recht hebt op een goed product. Binnen de wettelijke garantie zorgt OPTO ervoor dat een defect product zo snel mogelijk wordt vervangen. De wettelijke garantietermijn is afhankelijk van het product en afgestemd op de levensduurverwachting.


Wanneer je een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dien je binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn. Wanneer je tijdig contact met ons opneemt, zullen wij zorgen voor een passende oplossing.


Heb je een product met schade ontvangen?


Het is natuurlijk nooit de bedoeling om een beschadigd product te leveren. Wij willen je vragen om hierover zo snel mogelijk contact met ons op te nemen, zodat wij samen kunnen kijken naar een passende oplossing


Is er schade ontstaan tijdens de levering van een bestelling?


Neem hierover zo snel mogelijk contact met ons op via optimerce@yourhelpdesk.eu.