Naar de inhoudLogo van de ANWBANWB Homepage
Actief sinds 2024

S.B. Solutions

S.B. Solutions is verkoper bij anwb.nl. Je bestelt bij deze verkoper een artikel zoals je gewend bent via je vertrouwde account en betaalt aan anwb.nl. S.B. Solutions verstuurt het artikel en regelt de service volgens de voorwaarden op deze pagina.
S.B. Solutions

Over de verkoper

 

S.B. Solutions

De online outdoorwinkel voor elk budget. Je complete uitrusting voor een échte outdoor vakantie vind je in onze outdoor shop! Ook staan we klaar om je deskundig advies te geven.

Wat wij bieden

Gratis verzending
Gratis retourneren
30 dagen bedenktijd

Bedrijfsinformatie

Handelsnaam
S.B. Solutions
Vestigingsadres
De Beerze 8, 3448BX, Woerden
Land
NLD
Telefoonnummer
0850604240
E-mailadres
info@cheapoutdoor.nl
KVK-nummer
58328262
Btw-nummer
NL001988693B82

Service

Heb je vragen over je bestelling bij deze partner?

Raadpleeg je bestelling binnen Mijn ANWB (alleen voor leden) of stuur de partner direct een bericht over je bestelling. Je vindt de contactgegevens van de desbetreffende externe verkooppartner op deze pagina, of in correspondentie (e-mails) die je hebt ontvangen. Voor alle andere vragen kun je terecht bij de service- en contactpagina.

Voorwaarden

 
Wat doet de partner, wat doet ANWB?

Onze partner S.B. Solutions is een professionele verkoper die via anwb.nl verkoopt. Maar wat betekent dit precies?

De belangrijkste verantwoordelijkheden van onze partner:
  • zet het artikel te koop op anwb.nl
  • zorgt dat de productinformatie klopt
  • regelt de verpakking, mogelijke pakbon, levering en track & trace
  • mailt de factuur op aanvraag
  • ontvangt en beoordeelt retouren
  • zorgt voor de wettelijke garantie (bijv. reparatie of vervanging als het artikel niet goed is) en/of extra garantie

De partner kan dit ook laten doen door anwb.nl of andere bedrijven. De partner blijft wel altijd zelf verantwoordelijk.

De belangrijkste verantwoordelijkheden van ANWB
  • zorgt dat jij via anwb.nl kunt bestellen, betalen en retourneren zoals je bij ons gewend bent
  • betaalt goedgekeurde retouren terug
  • Lees ook onze algemene voorwaarden over kopen bij andere verkopers.

Retourbeleid

 

Retourbeleid

Retourneren, ruilen of annuleren
Algemeen

Online kopen is altijd anders dan iets vasthouden in de winkel, daar even bekijken en daarna aanschaffen. Als iets niet naar verwachting is mag je bij CheapOutdoor binnen 30 dagen altijd ruilen of annuleren. Binnen Nederland kun je GRATIS retourneren. Voor overige landen wordt een kleine bijdrage voor de retourkosten in rekening gebracht.

Wat moet je doen voor een retour?

1. Stuur een mail naar info@cheapoutdoor.nl met daarin vermeld het product wat je terug wilt sturen en je naam en bestelnummer. Of meld je retour aan in je account op ANWB.
Vermeld - indien je dat wilt - een reden van retourneren, dit vanwege kwaliteitsdoeleinden.
Na je retourmelding ontvang je per email een gratis retourlabel.
2. Pak het artikel goed in zodat het onderweg niet kan beschadigen.
3. Plak het door CheapOutdoor aangeleverde retourlabel op de doos.
4. Lever het pakket binnen 14 dagen in bij het dichtstbij zijnde DPD servicepunt. Hier hoef je niks te betalen en ontvang je een afgiftebewijs dat je het pakket hebt afgegeven.

Voorwaarden voor retourneren:

Als je een product wilt ruilen of retourneren controleer dan of je pakketje voldoet aan onderstaande punten. Je moet er namelijk rekening mee houden dat dit artikel weer in het schap gelegd moet kunnen worden, net als bij een fysieke winkel, om een andere klant blij mee te maken.

1. Je meld het artikel binnen 30 dagen na ontvangst aan als retour en zorgt dat het artikel binnen 14 dagen daarna door CheapOutdoor terug is ontvangen.
2. Het artikel, de verpakking, accessoires en boekjes zijn nieuw, onbeschadigd en compleet.
3. Kleding, sokken en schoenen zijn niet gedragen en het labeltje zit er nog aan.

Buiten de retourtermijn aanmelden/retourneren: Het artikel wordt niet meer teruggenomen omdat de melding te laat is geweest.
Gebruikte/gedragen producten worden niet teruggenomen en teruggezonden aan de klant.

Voldoe je niet aan deze voorwaarden?

Bij de meeste winkels is retourneren nu niet meer mogelijk, maar CheapOutdoor wil je toch graag helpen. CheapOutdoor had dit product graag weer aan een andere klant aangeboden maar omdat er nu sprake is van schade, incompleet of missende onderdelen zal CheapOutdoor kosten moeten maken of in het uiterste geval het artikel aan een handelaar moeten verkopen. In dat geval past CheapOutdoor een waardevermindering toe.

Missende accessoires: Afhankelijk van het aantal en de kosten van de accessoires maar ongeveer 15% van je aankoopbedrag zal in mindering worden gebracht.

Beschadigde verpakking: Het artikel is nu moeilijk als nieuw te verkopen. Je zou het zelf ook niet fijn vinden om een defecte verpakking te ontvangen. Soms heeft CheapOutdoor extra verpakkingsmaterialen om dit op te lossen maar artikelen die geseald zijn kunnen vaak niet netjes meer verpakt worden. Hier kan tussen de 10% - 25% aan kosten in mindering worden gebracht.

Zeer lichte krassen: Het artikel is nu niet meer als nieuw te verkopen. Je zou het zelf ook niet fijn vinden om een artikel met krassen te ontvangen. Hier kan rond de 25% aan kosten in mindering worden gebracht.

Duidelijk zichtbare schade: Het artikel is nu niet meer te verkopen. Hier zal rond de 50% aan kosten in mindering worden gebracht. Of in het meest extreme geval helemaal geen uitkering van zijn.

Wat gebeurt er hierna?

Wanneer CheapOutdoor het pakket retour ontvangt, zal de retourafdeling het artikel en de verpakking nakijken. Als alles in orde is zoals hierboven vermeld ontvang je het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk terug (uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping, als het artikel retour is ontvangen of sluitend bewijs van complete terugzending overlegd kan worden). Als er iets niet klopt aan de retourzending zal CheapOutdoor je hiervan op de hoogte stellen en indien nodig informeren over eventuele kosten.