Naar de inhoudLogo van de ANWBANWB Homepage
Actief sinds 2025

Smartwares Group

Smartwares Group is verkoper bij anwb.nl. Je bestelt bij deze verkoper een artikel zoals je gewend bent via je vertrouwde account en betaalt aan anwb.nl. Smartwares Group verstuurt het artikel en regelt de service volgens de voorwaarden op deze pagina.
Smartwares Group

Over de verkoper

 

Smartwares Group

Wij zijn Smartwares Group; een bedrijf in consumentengoederen dat betaalbare, goed ontworpen apparaten en oplossingen maakt die het dagelijks leven eenvoudiger, beter en leuker maken! Wij bieden een rijke selectie van Smart Home artikelen om te gebruiken in en rond je huis.

Wat wij bieden

Gratis verzending
Gratis retourzending
30 dagen bedenktijd

Bedrijfsinformatie

Vestigingsadres
Swaardvenstraat 65, 5048 AV, Tilburg
Land
NLD
E-mailadres
marketplaces.bnl@smartwaresgroup.com
Telefoonnummer
013 594 0300
Handelsnaam
Smartwares Safety & Lighting B.V
KVK-nummer
18034962
Btw-nummer
800844312

Service

Heb je vragen over je bestelling bij deze partner?

Raadpleeg je bestelling binnen Mijn ANWB (alleen voor leden) of stuur de partner direct een bericht over je bestelling. Je vindt de contactgegevens van de desbetreffende externe verkooppartner op deze pagina, of in correspondentie (e-mails) die je hebt ontvangen. Voor alle andere vragen kun je terecht bij de service- en contactpagina.

Voorwaarden

 
Wat doet de partner, wat doet ANWB?

Onze partner Smartwares Group is een professionele verkoper die via anwb.nl verkoopt. Maar wat betekent dit precies?

De belangrijkste verantwoordelijkheden van onze partner:
  • zet het artikel te koop op anwb.nl
  • zorgt dat de productinformatie klopt
  • regelt de verpakking, mogelijke pakbon, levering en track & trace
  • mailt de factuur op aanvraag
  • ontvangt en beoordeelt retouren
  • zorgt voor de wettelijke garantie (bijv. reparatie of vervanging als het artikel niet goed is) en/of extra garantie

De partner kan dit ook laten doen door anwb.nl of andere bedrijven. De partner blijft wel altijd zelf verantwoordelijk.

De belangrijkste verantwoordelijkheden van ANWB
  • zorgt dat jij via anwb.nl kunt bestellen, betalen en retourneren zoals je bij ons gewend bent
  • betaalt goedgekeurde retouren terug
  • Lees ook onze algemene voorwaarden over kopen bij andere verkopers.

Retourbeleid

 

Retourbeleid

Gratis retourneren binnen de zichtperiode van 30 dagen

Je hebt de mogelijkheid om onze producten gratis te retourneren, binnen 30 dagen na het plaatsen van je bestelling.

Zo retourneer je een product;
1. Meld je retour aan via https://Smartwaresmarketplace.montareturns.com/ en volg de instructies.
2. Je ontvangt direct een retourlabel voor op het pakket dat je kunt downloaden en printen; je ontvangt deze tevens voor de zekerheid per e-mail.
3. Zorg ervoor dat het ongebruikte product weer netjes in de originele verpakking zit.
4. Doe het product in de verzenddoos (indien van toepassing) en voeg de pakbon en/of het retourformulier toe. Sluit de doos goed af met tape.
5. Print het retourlabel en plak het op de langste en grootste zijde van de doos. Zorg dat er geen tape over de barcode geplakt zit (hierdoor kan de barcode vervagen, onder invloed van de plaklaag) en zorg ervoor dat het etiket niet gemakkelijk kan loslaten.
6. Geef het pakket af bij een pakketpunt (bijv. van PostNL of DHL, afhankelijk van het etiket dat je ontvangen hebt).
7. Bewaar het verzendbewijs zorgvuldig; hier kan later nog om gevraagd worden.
Zodra we het product in goede staat retour hebben ontvangen, krijg je een bevestigingsmail vanuit ANWB. ANWB zal vervolgens de terugbetaling verwerken.

Belangrijk om te weten;
• Stuur je retour niet naar een ANWB winkel of naar ANWB online; onze producten kunnen niet worden geretourneerd naar ANWB zelf, inclusief hun fysieke winkels.
• Producten dienen te worden geretourneerd met alle accessoires in hun originele staat en originele verpakking.
• Als het product gebruikt is, kan er waardevermindering worden toegepast. Dit bedrag wordt afgetrokken van je terugbetaling. Indien dit het geval is, zal hier altijd terugkoppeling over plaatsvinden.
• Producten met een gebroken verzegeling zoals spellen, batterijen en hygiënegevoelige artikelen, kunnen niet worden geretourneerd.
• Informeer ons direct als je een beschadigd, incompleet of defect product ontvangen hebt.

Heb je een probleem met één van onze producten?
Soms kan een probleem verholpen worden met wat tips vanuit ons, bijv. op het gebied van reinigen of gebruik; kijk hiervoor in de handleiding van het product of zoek in ons oplossings-centrum op onze website naar het voor jou relevante artikel.

Aanspraak maken op de garantie;
Is het probleem niet zelf, dan wel met wat tips vanuit ons, te verhelpen en wil je aanspraak maken op de garantie, dan kan dat door het service-formulier in te vullen op onze website. We helpen je graag!

Natuurlijk kun je ook contact met ons opnemen door een bericht te sturen via je ANWB account.

Garantievoorwaarden;
• Je moet een aankoopbewijs en/of geldig bestelnummer kunnen overhandigen.
• Je doet je verzoek binnen 2 jaar na aankoop (de datum van bestellen geldt hier als startdatum).
• De garantie is van toepassing als het product is gebruikt in overeenstemming met de gebruiksaanwijzing en voor het doel waarvoor het gemaakt is.
• Onze garantie dekt alleen fabricagedefecten. Dit omvat geen glazen accessoires en accessoires zoals batterijen, lampen enzovoorts.
• Onze aansprakelijkheid is beperkt tot de kosten van reparatie en/of vervanging van het product onder garantie. Is het betreffende product niet meer voorradig en/of niet meer leverbaar, dan kunnen we een alternatief artikel als vervanging verzorgen.
• We kunnen geen garantie verlenen als één of meerdere van onderstaande situaties van toepassing is:
o Als het defect (op welke wijze dan ook) door verkeerd gebruik, verwaarlozing, vervalsing, onjuiste schoonmaak of onjuiste afstellingen is veroorzaakt.
o Wanneer onbevoegde personen wijzigingen of reparaties hebben uitgevoerd;
o Als een product in een commercieel milieu wordt gebruikt;
o Als er een onjuiste installatie is verricht;
o Als het serienummer van het product en/of onderdelen is verwijderd;
o Als er aanvullende apparatuur, niet door ons geleverd of geadviseerd, problemen en/of schade veroorzaakt dat met het product in verband staat of met het product gebruikt is.

We danken je nogmaals voor je aankoop en hopen dat je er veel plezier aan zult beleven!