Actief sinds 2024
Travelbags
Travelbags is verkoper bij anwb.nl. Je bestelt bij deze verkoper een artikel zoals je gewend bent via je vertrouwde account en betaalt aan anwb.nl. Travelbags verstuurt het artikel en regelt de service volgens de voorwaarden op deze pagina.Over de verkoper
Travelbags
Travelbags is de grootste online koffers en tassen specialist. Hier kunnen klanten alles vinden wat ze nodig hebben voor een reis, ongeacht de bestemming. Of dit naar school, je werk of een verre reis is: je vindt het bij Travelbags!
Wat wij bieden
De specialist in reisbagage sinds 2008
Klantbeoordeling 4.7/5 uit meer dan 100.000 reviews
Voor 22:59 besteld? Morgen in huis (op werkdagen)
Klantbeoordeling 4.7/5 uit meer dan 100.000 reviews
Voor 22:59 besteld? Morgen in huis (op werkdagen)
Bedrijfsinformatie
- Handelsnaam
- Sarthro Travelbags B.V.
- Vestigingsadres
- Korte Spruit 25, 7773 NP, Hardenberg
- Land
- NLD
- Telefoonnummer
- 085-2250522
- E-mailadres
- klantenservice@travelbags.nl
- KVK-nummer
- 54255880
- Btw-nummer
- NL851230362
Service
Heb je vragen over je bestelling bij deze partner?
Raadpleeg je bestelling binnen Mijn ANWB (alleen voor leden) of stuur de partner direct een bericht over je bestelling. Je vindt de contactgegevens van de desbetreffende externe verkooppartner op deze pagina, of in correspondentie (e-mails) die je hebt ontvangen. Voor alle andere vragen kun je terecht bij de service- en contactpagina.
Voorwaarden
Wat doet de partner, wat doet ANWB?
Onze partner Travelbags is een professionele verkoper die via anwb.nl verkoopt. Maar wat betekent dit precies?
De belangrijkste verantwoordelijkheden van onze partner:- zet het artikel te koop op anwb.nl
- zorgt dat de productinformatie klopt
- regelt de verpakking, mogelijke pakbon, levering en track & trace
- mailt de factuur op aanvraag
- ontvangt en beoordeelt retouren
- zorgt voor de wettelijke garantie (bijv. reparatie of vervanging als het artikel niet goed is) en/of extra garantie
De partner kan dit ook laten doen door anwb.nl of andere bedrijven. De partner blijft wel altijd zelf verantwoordelijk.
De belangrijkste verantwoordelijkheden van ANWB- zorgt dat jij via anwb.nl kunt bestellen, betalen en retourneren zoals je bij ons gewend bent
- betaalt goedgekeurde retouren terug
- Lees ook onze algemene voorwaarden over kopen bij andere verkopers.
Retourbeleid
Retourbeleid
Retourneren
• Na ontvangst van je bestelling heb je 30 dagen de tijd om je product retour te melden. Hierna heb je nog 14 dagen de tijd om het product naar Travelbags terug te sturen
• Retourneren is gratis voor bestellingen die gedaan zijn via de ANWB
• Indien je een product wilt retourneren, stuur een mailtje naar klantenservice@travelbags.nl met als onderwerp 'ANWB retour aanmelden'. Je ontvangt dan per e-mail een retourformulier van Travelbags
• Alle producten worden geleverd met volledige fabrieksgarantie.
Kan ik alle producten retour sturen?
In principe heb je het recht om alles te retourneren (met uitzondering van gepersonaliseerde artikelen, hygiëne artikelen, zoals drinkbekers & drinkflessen, waterzakken, lunchboxen, onderhoudsartikelen en cadeaukaarten), zolang je alles indien redelijkerwijs mogelijk in de originele staat en onbeschadigd behoudt.
Dit betekent het volgende:
• Zorg ervoor dat de artikelen die je retourneert indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking zitten,
• Zorg ervoor dat alle labeltjes aan het product blijven zitten
• Wees zuinig op de producten zodat deze onbeschadigd bij ons terug komen
• Je mag een artikel bekijken zoals je dat ook in een winkel zou doen.
• Zorg dat de adressticker met jouw adres & barcode die wij op het pakket geplakt hebben onleesbaar is zodat het pakket niet nogmaals bij je wordt geleverd
Krijg ik altijd het volledige aankoopbedrag terug?
In principe bijna altijd. Het is logischerwijs wel afhankelijk van de staat van het product. Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. Je mag een koffer bijvoorbeeld gerust uit de verpakking halen en bekijken, het is niet de bedoeling dat je er eerst mee op vakantie gaat en de koffer vervolgens aan ons terugstuurt.
Wanneer ontvang ik mijn geld terug?
Wij betalen het gehele aankoopbedrag inclusief eventuele verzend- en betaalkosten zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen.
Wie is er verantwoordelijk voor een correcte aflevering van de retourzending?
De verantwoordelijkheid voor de retourzending ligt bij jezelf, ook wanneer er gebruikt wordt gemaakt van het door Travelbags verstrekte retourlabel. Het is conform de wetgeving (https://www.thuiswinkel.org/nieuws/het-risico-van-retoursturen/) dat de consument verantwoordelijk is dat de retourzending in goede staat aankomt bij Travelbags.
• Na ontvangst van je bestelling heb je 30 dagen de tijd om je product retour te melden. Hierna heb je nog 14 dagen de tijd om het product naar Travelbags terug te sturen
• Retourneren is gratis voor bestellingen die gedaan zijn via de ANWB
• Indien je een product wilt retourneren, stuur een mailtje naar klantenservice@travelbags.nl met als onderwerp 'ANWB retour aanmelden'. Je ontvangt dan per e-mail een retourformulier van Travelbags
• Alle producten worden geleverd met volledige fabrieksgarantie.
Kan ik alle producten retour sturen?
In principe heb je het recht om alles te retourneren (met uitzondering van gepersonaliseerde artikelen, hygiëne artikelen, zoals drinkbekers & drinkflessen, waterzakken, lunchboxen, onderhoudsartikelen en cadeaukaarten), zolang je alles indien redelijkerwijs mogelijk in de originele staat en onbeschadigd behoudt.
Dit betekent het volgende:
• Zorg ervoor dat de artikelen die je retourneert indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking zitten,
• Zorg ervoor dat alle labeltjes aan het product blijven zitten
• Wees zuinig op de producten zodat deze onbeschadigd bij ons terug komen
• Je mag een artikel bekijken zoals je dat ook in een winkel zou doen.
• Zorg dat de adressticker met jouw adres & barcode die wij op het pakket geplakt hebben onleesbaar is zodat het pakket niet nogmaals bij je wordt geleverd
Krijg ik altijd het volledige aankoopbedrag terug?
In principe bijna altijd. Het is logischerwijs wel afhankelijk van de staat van het product. Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. Je mag een koffer bijvoorbeeld gerust uit de verpakking halen en bekijken, het is niet de bedoeling dat je er eerst mee op vakantie gaat en de koffer vervolgens aan ons terugstuurt.
Wanneer ontvang ik mijn geld terug?
Wij betalen het gehele aankoopbedrag inclusief eventuele verzend- en betaalkosten zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen.
Wie is er verantwoordelijk voor een correcte aflevering van de retourzending?
De verantwoordelijkheid voor de retourzending ligt bij jezelf, ook wanneer er gebruikt wordt gemaakt van het door Travelbags verstrekte retourlabel. Het is conform de wetgeving (https://www.thuiswinkel.org/nieuws/het-risico-van-retoursturen/) dat de consument verantwoordelijk is dat de retourzending in goede staat aankomt bij Travelbags.